M3inafrika.reismee.nl

Welkom op ons reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel

Ik zie je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

marieke

Reacties

Reacties

MariAnne

Stukje bij beetje vorderen de voorbereidingen. Ik zie dat ook het weblog nu ook al in de lucht is. Hoop dat we hier heel veel avonturen gaan schrijven. Kan niet wachten tot we gaan! Nog 20 nachtjes slapen...

R&B

Hey M3,

Weer een leuke vakantie op komst... Lekker hoor. Het leuke is dat je maandag nog maar 19 nachten hoeft te slapen!!! We zullen mee genieten via deze blog en hopelijk met vele mooie verhalen en foto's.

Succes met alle voorbereidingen.

Greeets R&B

Marleen

Hoi Michiel en Marieke, Kijk er naar uit! Goede vlucht en happy landing! Ben net verhuisd gisteren en zit nu uit te puffen! Ga dan ook aan de nieuwe laptop beginnen. Nogmaals bedankt! Ben over Skype bereikbaar. Veel liefs en groetjes jullie Marleen

romano uijtdehaage

Jullie zijn nog niet begonnen en ik heb al zin in jullie verhalen en foto's.
Veel plezier en geniet er van!

Coen Le Grand

Wat ben ik een mazzelaar dat ik jullie mag volgen. Een oude liefde in een nieuw leven met wellicht nieuwe vrienden. Go with the flow en geniet van jullie avontuur. Van afstand genieten we allemaal mee.

Linda

Zoooo leuk om met jullie mee te reizen, en zoooo lekker dat ik dat gewoon veilig thuis achter mijn eigen computer mag doen. Heel veel plezier, ik zal Sint de groetjes doen......

Henk van Loenen

Hoy Marianne,
Je had het een tijdje geleden al gemeld. Maar nu is het echt zo ver. Ik wens je veel plezier en natuurlijk ook je reisgenoten M&M. Kijk uit en vertrouw niet op het zebrapad.

Sandy

Wat leuk dat ik mee mag kijken op jullie site. Ga hem zeker vaak checken want ben enorm benieuwd naar je reisverhalen en avonturen! Heel veel plezier en geniet ervan! Goede reis, xx

Fer&Ing

He m3, een hele goeie reis. Geniet van al het moois! We zien jullie eind van het jaar weer. Dikke kus van Fer&Ing

René en Bianca

Hallo luitjes,

Nu even op de valreep:
Een hele fijne, spetterende, gezellige vakantie gewenst.

Ik zla de verhalen over een weekie of 2,5 ook wel allemaal lezen i.v.m. onze vakantie.

Geniet ervan...

Greets R&B

margaret

Hoi Marian en de rest,ik ga jullie volgen hoor!
Ben heel benieuwd naar jullie spannende reisverhalen.
Ik verheug mij er op! Een hele fijne reis toegewenst!!!

Groetjes Margaret.

Arno.

Hoi Marianne,michiel en Marieke.
Geniet van jullie vakantie en maak er een leuk avontuur van. Ik ga beslist jullie volgen via deze site.

Groeten Arno.

R&B

dinsdag 15-11 00.05 uur...... PFFFFFFFF, wij zijn nu ook net klaar met inpakken van alle zooi dus kenne we eindelijk slapen. Moeten maar eens een cursus back packen van jullie, ervaren rotten krijgen want de hele avond pakken voor 2 weekies strand en zee is erg triest..... hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad en tot schrijfs..\\greets rene en bibo

keesvtev

De oudjes hebben gister de meeuwenduinentrail op Schouwen gelopen, 8 km, duin op duin af door mul zand en onbegaanbare paden en geen mens te zien, belaagd door plaatselijk wild; vinken, meezen en ander ongedierte, brandende zon en snijdende oostenwind. We hebben het gehaald, 112 niet nodig gehad voor rescue acties. En erna plaatsenlijk wild gegeten: garnalen, paling, kibbeling en eendenborst in "de zeeuwse stromen".

Astrid en Peter

Hoi 3m, Ze zijn weer prachtig gelukt alle foto's. Jammer dat er nog niet zo'n mooi reisverslag bij zit maar dat komt vast later nog wel. Jullie hebben alweer een wandeltocht volbracht super!! De 1e van de big 5 is al gespot, caches gevonden, cool !! (de bewijzen zijn toegevoegd). Laat de volgende verhalen en foto's maar weer komen dan hebben wij hier in het grijze en mistige NL ook nog iets om naar uit te kijken. Veel plezier en tot later.

Mylène

Loop altijd een heel klein beetje achter, maar nu ineens staaqqn dat je weer op reis bent ! Leuk om alles zo mee te lezen, veel plezier op deze fantastische reis

kus Mylène

Marina Franse

Met veel plezier jullie reisverslag gelezen en de foto,s bekeken. Als jullie verslag lees zou ik er heel graag bij willen zijn. mariAnne hoe is het met je verwondingen? Kun je al weer goed lopen? Dat was wel even schrikken. Nou mensen heel veel plezier daar en ik wacht met spanning op je volgende verslag. Kijk goed uit en die voorzichtig!
Dikke knuffel marina

Bep & Willem.

De hele diergaarde staat er op. Mooi hoor !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!